Kendi oyunlarını kendileri tasarladı
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başlatılan Matematik Seferberliği doğrultusunda Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğü yürüttüğü faaliyetlere bir yenisi daha eklendi. Giresun Bilim ve Sanat Merkezi tarafından BİLSEM öğrencilerine yönelik ‘Matematik’ temelli kodlama çalışmaları gerçekleştirildi.
8-23 Ekim 2022 tarihleri arasında, Giresun Bilim ve Sanat Merkezi Dijital Tasarım Atölyesi’nde düzenlenen etkinliklerde öğrenciler, öğretmenleri Anıl Birgül danışmanlığında “KoduGameLab” oyun tasarım aracı ile ‘Matematik’ temelli kodlama çalışması yaparak kendi oyunlarını tasarladı. Çalışmaların son gününde İl Milli Eğitim Şube Müdürü İsmail Babur ile AR-GE birimi üyeleri de hazır bulundu. İl Milli Eğitim Müdürü Ertuğrul Tosunoğlu, Matematik Seferberliği kapsamında yürütülen çalışmalara dair değerlendirmesinde; Öğrencilerimize matematiği sevdirmek ve gelişimlerini desteklemek için yapılan etkinlik ve atölye çalışmalarının önemine bir kez daha vurgu yaptı. Okullarda Matematik Seferberliği çalışmalarının artarak devam edeceğini belirten Tosunoğlu, Matematik ile kodlamayı birleştirerek güzel çalışmalar ortaya çıkaran tüm öğretmen ve öğrencilere teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.